ÅÅH NEEj !!

Fan nu var höstlovet slut !! Och känner mig så jäävla trött haha man borde få en till vecka för att "vila"
Har verkligen inte tagit det lugnt den här veckan.. ! Behöver mkt sömn men imorgon börjar skolaan så.. får vänta tills nästa helg? Känner på mig att jag kommer somna riktigt tidigt idag.. jämfört med vilken tid jag somnat varje dag under höstlovet haha.. Men kommer bli skit roligt att träffa mina kompisar igen.. Har ju saknat dom soom fan :( Speciellt los Vatos locos hah ! <3
Är lite bakfull haha! Fan vad jag var yr när jag vaknade idag asso..
Fick sitta barnvakt åt min lille bror Matheo ...hela dan typ..sen kom älsklingen och hjälpte mig med läxorna hihi.. !
Idag hade jag min fina t-shirt som jag fick av J ;)
Ajja kanske dags att fixa mitt rum det ser ut soom skiit " Och måste platta håret hihi..
Puss på er.. berättar imoorgon hur det gick med min "första" dag i skolan !

Bjuder på en bild som jag hittade på mig haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0