du vet..

Varför måste nån alltid förstöra ens dag med att säga massa skit när man är glad och lycklig?! Vad är poängen med att göra så mest när man bara säger  skit !? Själv vill jag att alla ska vara lyckliga..
Tycker inte om när nån mår dåligt det är det värsta som finns.. !
Till dig som har gjort min dag till ett helvete: Jag är ingen lögnare innerst inne vet du det.. men du är bara sur för det du såg! Du bestämmer själv om du vill förlora mitt vänskap eller inte.. Spelar ingen roll längre orkar inte bara säga emot dig mer'! Du tror ändå det värsta om mig hela tiden. Hoppas du ändrar dig.. för du betyder mkt för mig! Aja glöm aldrig att jag älskar dig..
Just nu lyssnar jag på :


Kommentarer
Postat av: ilya

<3

2009-11-05 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0