OMG!

Kom nyss tillbaka till skolan efter att ha tagit svinis sprutan! Stod och väntade i en timme med M och sen så när det var min tur blev jag fett rädd.. tårarna bara kom jag är as rädd för sprutor och sånt skit.. Men det var faktiskt ingen fara alls det kändes inte och det gick hur snabbt som helst.. så nu får jag hoppas att jag inte blir sjuk kan bara säga att jag inte känner min arm så mycket just nu ...!
Blev skit glad när jag märkte att det inte kändes nånting kommer älska sjuksköterskan för resten av mitt liv haha ;)

 


Kommentarer
Postat av: My

haha jag fick också panik när jag skulle ta den (A) men det gick tillslut :P

2009-11-12 @ 16:08:40
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: DianaNham

Haha, men jo visst ! Men det hade inte behövt gå ut över mig ? Skit kul om din lärare hade idiot kollat dig och sedan vänt ryggen och gått där ifrån utan att sä ett piss , as kul ! (y)

2009-11-12 @ 19:15:47
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0