Söndag

Har varit lite upptagen och därför har jag inte kunnat skriva nånting. Men i helgen var det jättemysigt var med min kille i Bromma vi tog det lugnt lagade mat.. han gjorde pannkakor åt mig som alltid hihih ! Vi spelade Fifa 10 faan va nice det var hihi blev en riktig nörd kommer nog köpa spelet till mig sen.. Och idag så var vi i Stan och min älskling köpte några skor som han ska ha på sig när vi åker till Colombia.. Vi åker snart såå är så jävla glad.. kommer bli så nice.. Saknar verkligen mina syskon och pappa..
Imorgon ska jag nog plugga sen träffa Sebastian (:
Just nu chattar jag lite och lyssnar på den här låten :


Vacker låt ;) Synd att några av er inte kan spanska hihi!
Hoppas ni har haft en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0