Buenoos Diaaas!! :)


Bjuder på den här bilden när jag kom till Sverige :P

Gud vad det snöar ute.. När man tittar ut genom fönstret vill man bara ligga i sängen..Det är så kallt, kollade nyss och det är - 13 grader ute.. Då vill man verkligen inte ut.

Just nu tänker jag bara på Colombia..borde nog flytta dit, allt är så mycket bättre där borta..Men efter fyra år här som jag har pluggat är det nog bäst om jag avslutar det jag började. När jag blir 18 kommer jag flytta till Spanien eller Colombia och plugga vidare.. Får se hur det blir men tror inte jag stannar i Sverige föralltid XD

Riktigt fina grejer det här :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Eller hur. Tack ja det är bra med mig, hur funkar allt hos dig då?

2010-02-22 @ 14:27:16
URL: http://howtowalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0