Fredagens outfit :)



Det här hade jag på mig idag dårå :)
Linne från JC
Skärp från Ginatricot.
Kjol från Monki

Nu är det äntligen loooooooooooooov, är skit glaad :) Försöker hitta ett extra jobb för behöver verkligen money.. Idag har jag inte gjort så mycket bara varit i skolaan och inget mer men ska nog ut lite senare.. Åhh stör mig så mycket på vissa i skolaan .. Blääh!! Töntar allihopa..!! Meen aja orkar inte bry mig om dem.. :)
Det som händer på loveeet då är att jag ska plugga sam och matte B skiit tråkigt.. ligger efter haha.. ibland undrar jag varför jag går natuur -.- Sen så ska jag nog träffa mina söötnosar och ha det kuul!! Oh och så ska jag till informationsmöte om nåt jobb i Skanstull hoppas jag får jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0