Daags :)

Nu är det nog dags att börja blogga igen.. har börjat sakna bloggen och nu har jag bestämt mig för att fortsätta med det :) Just nu sitter jag i skolan och har spanska, har jättetråkigt och Ernst bara mobbar mig för allt m,öjligt :P Snacka om Jobbig ungee.!
Måste ladda upp massor med bilder från när jag var i Colombia och berätta lite vad jag hade för mig där men det får jag göra lite senrare har verkligen mycket att göra i skolan just nu allt jag missade när jag vcar borta + det nya vi håller på just nu.. riktigt jobbigt :) Men jag klarar mig :D
Här kommer en liten bild på dagens outfit.. :)
Ser inte direkt så idag det är ju kallt i sverige så har leggins :D plus trööja :D




Kommentarer
Postat av: nattat

hej vad fin blogg du har!!

kommentera min är du snäll jag

har frågestund!!fråga vad du vill kanske om skolan ller vänner

2010-01-20 @ 17:49:02
URL: http://hellokitttys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0