Haalv dööd

Kom hem för en stund sedaan.. Min dag har variit stressigt först så var jag i skolaan höll på att somna på varenda fucking lektioon skit tråkigt.. sen så gick jag med E till Talking People där de skulle ha informations möte.. var fett nervöös och höll på att dö när jag satt där och väntade på att få säga lite om mig själv haha nu är det såå att jag hatar att prata inför folk.. :( Får PANIK!!! Men ajja nästan alla som var där fick jobbet i alla fall :D
Seen efter det tog jag tåget till Tumba för att möta Noelle eftersom jag inte skulle hinna åka hem innan min thai boxning träning som började 19 Hahaha vi åkte till Alby och lämnade tbx toastol haha sen så var jag fett hungrig då drog vi till Mc Donalds innan träningen som riktiga TJOCKISAR sen så skulle vi ta bussen mot Hallunda och så kom den och jag fick springa med en glass i handen och klackskor, det var verkligen inte kuul :( Sen när jag satt i bussen råka jag tappa glass på kjolen jag hade,så jag byte om till Chill-kläder.. I hallunda så mötte Jose oss och vi var jäävligt nära på att ramla alla tre haha. Eller jo Jose ramlade ju typ... OMG!! Det var as jobbig träning.. Och så fick jag slåss mot en galen 33 åring kvinna som var mkt kortare än mig och nästan träffa mitt ansikte :@
Imoorgon kommer jag ha väärsta träningsvärken :( Koommer behöva en fett Massage :D <3

Bjuuder på Lite biilder :) Längtar efter SOMMAREEN :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0