Hallåå där kvinnnooor :)

Kom nyss hem efter att ha varit i skolan och haft prov på Ekonomi skiit jobbigt... Igår så satt jag och pluggade som ett cp.. haha.. ! Och nu äre så att det inte går så bra för mig på matten så ska typ försöka klara mig.. Har fått en lättare bok.. Matte B när man går Natur är inte så nice allt går så himlaa snabbt så jag hänger inte med.. därför måste jag jobba extra hemma... !! :)
Idag var min dag ganska niice :D
Men ångrar en deel grejeer..tänker inte falla för dig igen.. försöker verkligen men det är svåårt.. ,, Och blev jäävligt störd på DT killen som jag är meed han var verkligen på fucking bråk humör :@
Idag ska jag nog bara sitta vid datan och somna väldigt tidigt haha :) Imorgon har jag sovmorgon fett sköönt efter den här långa veckan.. På söndag ska jag jobba igen XD
Och i helgen ska jag träffa lite foolk.. får se vad jag hittar på.. !
Gud vad jag längtar tills jag är 18 och har slutat gymnasiet då ska jag nog flytta till Spanien eller Colombia för att fortsätta plugga :)
Just nu kallar jag alla för kvinnor så ta inte åt dig ifall du känner dig riktig manlig HAHA ;) XD
Snaaart är vintern SLUUT!! WOHOO :d <3

Bjuder på en bild med mina sötnosar när vi var i Romme :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0