Hallojj

Koom hem för en stuund sen heelt jävla hungrig efter att ha varit på utbildningen för jobbet, det var ganska kul. Och alla verkar vara jättetrevliga där :)
Hahaha fyfan va falsk man kan vara..vissa killar är helt efterblivna..inga är värda ett skit typ..Jag kan krossa dig när jag vill,det vet du men jag är såå jävla snäll som låter bli att göra det..Kan faan få dig att må skit så som du har fått mig att må,. Du förtjänar inte ett fucking skit.. Du e såå himla mobbad och du kommer ångra dig lillskit..inte bara jag som hatar dig nu.. vi är fler.. Stå för dig själv nån gång.. du gör aldrig det.. du kan inte ens ta hand om dina egna problem istället väljer du att undvika dem och fortsätta som om inget hade hänt.. Men en sak ska jag säga till dig din tönt aaaalllt kommer tillbaka..om du tror att du har kommit undan..Jag vill bara skratta åt dig hela fucking du e ett fucking skämt..du har inget liv..väx upp nån gång du e ju förfan 92a..Och sluta lek oskyldig..
Blablabla.. !! Ajaa imooorgon koommer min dag va knaaz men ändå rätt rooligt med vad som kommer hända ;)
Elaka Natalia Är tillbaka :D

http://i244.photobucket.com/albums/gg6/vader419/fuck-you.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0