Neeej :(

Nu är så att imorgon är det simning imorgon med 1A snacka om jobbigt, vi ska typ "livrädda" varandra.. Kommer typ göra så den andra drunknar med mig men aja ... haha pallar inte heller bah visa mig i bikini för klassen liksom.. (har lite halvt taksigt själförtroende) :/
Idag så var jag med Pojkvännen i Hornstull först där vi kollade på en fiskaffär eftersom han letade efter en present till min pappa :D Seen så drog vi därifrån eftersom vi inte var så säkra på vad vi skulle ha.. Då åkte vi till sickla och där på Åhlens så hittade vi nåntingt som både han och jag tyckte skulle passa perfekt (en sån där låda med parfym o nånting mer i ) Ganska fint faktiskt :P
ÅÅH vad jag är stressad.. har massor att göra innan jag reser bort.Ska nog stanna efter skolan imorgon och göra läxor *om jag orkar* Annars ska jag nog ut och Shoppa:D
Oh juste fick ett par nya jeans till mig från den där G-star märket lr vad det nu är ^^ bLeV Fett glad, Ajaa nu har jag bablaat på tillräckligt :P Skriver mer imoorgon ;)
Ni får en bild på mig i bikini så länge höhö ;)

Bilden tagen på Vinterviken;) Fint ställe att bada på :) Bikinin köpte jag i Colombia om ni nu undrar :P

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! :)

jo, det är fint här :)

vad gör du då?

2009-11-25 @ 16:07:48
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: tobias

tackar!

detsamma du ;)

2009-11-25 @ 18:43:49
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0