Har tråkigt ..

Just nu har jag media och 'r fett uttråkad ;P Så gjorde tjockis test ;) 

TJOCKISTESTET

MAT


Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[ ] Allt friterat

[x] Donken
[x ] Max
[x ] Sibylla
[ x] Burger King
[x] Tacos
[ ] Kebab

totalt: 6

Snacks och godis jag gillar;
[x] Chips
[x] Popcorn
[ x] Lösgodis
[x]Choklad
[ ]laktris
[ ]Mint
[ ] Salta Pinnar
[ ] Gelé
[ ] Skum
[ ] Kola

totalt 4

Dricka jag gillar;
[x] Allt med alkohol
[ ] Coca Cola
[ ] Lightläsk
[ x] Fanta
[ ]Sprite
[x] Trocadero
[ ]Kolsyrat vatten
[ ] Kolsyrat vatten med smak
[x] Red Bull eller annan energigivande dricka
[ ] Must / julmust

totalt: 4

DIN KROPP
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[ ] Din vikt är över 68 kg
[ ] Du har klädstorlek 42
[ ] Du har blivit kallad tjockis 
[ ] Du har blivit mobbad för det

totalt 0

HÄLSA
[ ] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[ ] Ditt beeptestresultat är under 3
[ ] Du går / har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.

totalt: 0

resultat: 

0 - 10:  hej skinny, du borde äta mera!

11 - 19: du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0