...

Det är just nu som jag mår som sämst när du inte håller vad du har lovat .. Jag älskar dig! Men jag kan inte fortsätta leva såhär, jag vill också vara lycklig. Kan inte bara fortsätta tänka på dig och lämna vad jag vill åt sidan bara för att du ska vara lycklig.. Ja du betyder mycket för mig men jag vill må bra någon gång.. Jag vill sluta gråta varje natt innan jag går och lägger mig.. Jag vill bara boort härifrån.. Men jag kan inte bara lämna dig såhär, när du själv mår dåligt. Men jag kan inte kämpa för 2.. Kan inte du bara göra det du har lovat? Lämna honom föralltid, han har ju gjort mig illa? Snälla det är det enda jag ber dig.. Vill inte se honom, mår illa..! Jag är olycklig men det kan inte många märka,, jaag verkar alltid så glad.. men inuti vill jag bara försvinna..gråta och aldrig sluta.. Jag har gått igenom för mycket nu.. Tycker du inte det räcker? Det tycker jag i alla fall.. Jag vill komma hem och hitta dig glad istället för att få höra hur fucking dåligt du mår och hur sjuk du är. För du förstår inte själv mamma hur dåligt jag mår. Och om jag gråter tycker du att jag är svag.. Jag kan inte visa vad jag känner måste vara stark men nu orkar jag inte mer..! Det är nu jag inte orkar kämpa när du börjar bli som förut och väcker gamla minnen hos mig som bara gör mig ledsen finns så mycket jag vill glömma.. och förlåta men det är svårt för minnerna finns kvar av allt som jag fick se.. ! Men det kan fan inte du förstå! Jag försöker finnas där för dig när du är ledsen och mår skit och behöver nån att prata med, för jag är den enda du litar på.. Men jag då när jag mår skit? Finns du där då? Nej du finns inte där.. Det är bara jag och ensamheten..
Jag vill flytta härifrån tillbaka till Colombia men jag kan inte lämna dig ensam och du vet det.. Skulle aldrig förlåta mig själv.. så jag väljer att leva olycklig än att lämna dig.. du behöver mig..


Kommentarer
Postat av: filip

taack :) jaa, det skulle inte vara fel om den personen dök upp nu! <3

2010-04-15 @ 16:07:00
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0