Promenad :)

 
Bild tagen med min mobilcamera som är typ säämst?

Idag så var jag på promenad i ungefär 1 och en halvtimme med Ziggy här i Farsta det var super mysigt men lite läskigt också eftersom där jag var var det hur ensamt som helst och var saker som lät från skogen :S
Sen så gick jag hem till Maritha och stannade där ganska länge, pratade lite om allt möjligt medans hon städade sen kom jag på att jag inte hade nyklar hem och fick typ springa? hahahah..! Tur att mami var vaken..
Och när jag skulle ladda upp bilderna som jag tog idag så var jag tvungen att stänga av mobilen och så smart som jag är glömde jag pin koden som den har.. som jag annars brukar kunna.. och då gissade jag och trodde jag hade rätt men nej mitt sim kort blockerades istället? Kul? NEJ :(  Kommer dö utan mobil.. ! :( Och imorgon måste jag upp typ jäättetidigt eftersom jag ska jobba från kl 9 till 12..  Hmm.. undrar vad jag ska vakna av utan larm?!!!
Och fucking kundservice på comviq är stäängt? De borde ha öppet 24/7 ?!
BLIR GAAALEN!!!


Kommentarer
Postat av: Nuchellas

checka gärna in på vår blogg!:)

2010-04-09 @ 01:24:08
URL: http://nuchellas.blogg.se/
Postat av: Engla Loviza

Jag har inget behov av att va modell, och om jag tycker hon ser ut på ett visst sätt som är värt att skratta åt, ja då tycker jag det. Inte ditt problem, och inte mitt heller för den delen

2010-04-09 @ 07:18:42
URL: http://herstorysofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0