Saknar Lulu

Jaahap nu äre så att i Colombia har vi 4 hästar på landet och en av dem är min, den heter Lulu, jag har haft henne sen jag var 6-7 år ungefär då jag fick min egen häst eftersom jag kunde rida. Hon är så underbar men tyvärr är Lulu sjuk nu så man kan inte rida henne.. Och hon kommer tyvärr få avlidas.. Och jag blir så ledsen har ju haft henne i typ snart 12 år och nu kan jag inte vara med henne.. och om hon nu dör så kommer jag inte finnas där..det gör mig så ledsen.. ! Vet ju inte när det kommer hända.. Vet inte heller om pappa kommer våga säga det till mig i telefon.. kommer vara helt krossad då.. Förra gången jag frågade sa han i alla fall att hon fortfarande levde och att hon hade det bra.. men jag vet inte vad jag ska tro.. Han sa även att jag skulle få en ny häst.. men vem fan vill ha en ny häst? Jag vill ha Lulu som jag har haft hela livet..inte en annan! 
 
Lulu är ju mitt allt..!
Aja nu kommer tårarna kan inte fortsätta skrivaa.. men här är lite bilder på våra hästar.. !

 

Lulu min fina häst! 

 Campanaso pappas frus Häst :)


Vad tycker ni? :)




Kommentarer
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Vilka fina hästar!



Haha .. ja, visst såg det mumsig ut!

Har du någon favorit när det kommer till läppstift, läppbalsam osv?



KRAM

Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Hahaha nicee ;).. ahhh VS har fina grejer! Älskar deras schampoo & balsam.



Tack, jag gillar dig! hahah är du från colombia?

2010-04-07 @ 11:15:24
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0