Studiedag Wiiie!


Idag har jag studiedag känns så jävla skönt har varit ledig 4 dagar nu Jippiiee!! Men imorgon är det skola igen -.- Och kommer ha skit mycket att göra eftersom jag inte har utnyttjat tiden som jag vart ledig höhö men vem gör det liksom? Man vill bara ta det lugnt.. Sova mycket o mysa?
Idag är det hur fint väder som helst ju!! Så ska nog ta på mig en av mina nya kjolar som jag fick igår av mamma (A) Orkar inte ta bild på dem.. Men ni får se nån daag på dagens outfit ;)
Idag ska jag träffa Sötnosen Mia och gå runt och kolla i affärer sen kl typ 5 ska jag dra på min Thai-boxning Träning det var läänge sen då jag träna och det börjar behövas höhö ^^
Wiiie Mamma kom nyss hem med en ny säng till mig och nya gardiner ;)
Nu ska det fixaas fint fint i mitt rum!! Hörs senare!
PUSS!!
 


Kommentarer
Postat av: filip

hahahh, ja jag med, jag hade så tråkigt, så var tvungen! hahah

2010-04-19 @ 19:11:57
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: julia

fin bild :)



ha en bra lördagskväll!

2010-04-24 @ 20:08:11
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0