This is funny!!





1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag driver babe ;)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men jag lovar älskling, var inte arg då blir jag orolig :(

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Haha..hm men huvudsaken är att jag är med dig <3 right? xD

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag vet inte! xD <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Sitter du i tåget, jag sitter på taket? :O <3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Där om 1 min gå upp i mitten.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Okej :) Ska gå upp nu <33

8. Vad vill du höra mest av allt?
Assa det snöar..

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
E du vaken igen nu lr? :P

10. Din romantiska replik?
Nej nej :O Aldrig seg.. Ahh nattah <3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Lack gå fortare :O <3


Kommentarer
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Har du bloglovin babe? :D

2010-04-07 @ 12:21:53
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0