Forever New:

Forever New: Zara från Australien

Jahaa här kommer jag med fina kläder som kommer komma ut i Forever New i Australien för er som kanske ska åka dit på semester? Åhh nu blev jag sugen på att åka dit..
Väldigt fina grejer tycker jag vill ha alllt !!

Forever New, Coleecion primavera 2008 enn el hemisferio sur

Forever New, Coleccion primavera 2008 enn el hemisferio sur

Forever New, Coleccion primavera 2008 enn el hemisferio sur

Gud vad mycket det kan skilja om ni tittar på båda de här bilderna.. Allt beror på hur man har klänningen men jag tycker att den till höger är absolut finast hon bär den bäst.. Hur skulle ni ha den?

Forever New, coleccion primavera 2008 del Hemisferio Sur

 




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag pluggade omvårdnad på gymnasiet :D

2010-02-28 @ 16:28:53
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: rebecca

Var gärna med och tävla i veckans blogg!:)

2010-02-28 @ 16:33:07
URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0