Vaknade nyss..

Fyfaan va mycket jag har soovit känns så jävla skönt nu mår jag verkligen bra :)
Igår så var jag med söta Noelle,Christoffer och Erica och fikade i Gamla stan på värsta mysiga stället, i början ville jag inte komma mådde inte så bra och kände mig sjuk, men Noelle tvingade mig typ. Sen efter det så träffade jag Angelo och då åkte vi till Farsta och satt och snackade om olika grejer.. han var rätt rolig.. Sen när jag kom hem vare bara knaaz.. Blääh!!
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Har så många läxor att göra men det är ju lov..vem pallar plugga? Men nu är lovet snart slut och allt har samlats.. Måste typ skriva 50 dikter,plugga en hel kapitel matte b och matte a också eftersom jag fick Ig på sista provet..ehhmm sen måste jag typ nästan läsa ut 2 böcker en på engelska och den andra på svenska såklart..läsa massa häften som handlar om ekonomi.. Ohh nu vill jag inte tänka mer på vad mycket jag har att göra.. haha..
Får se vad jag hittar på idag det är ju Fredag :)

En bild på mig när jag leker söt haha

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0