Skolan

Slutade nyss min spanska lektion där vi dansade lite peruansk.. Det var faktiskt roligt som fan haha! Ska snart ha samhällkunskap som är as tråkigt... Ussh ! Ska redovisa idag tror jag och har verkligen ingen lust.
Idag ska jag vara med P efter skolan vi ska typ bara snacka, kanske fika. Hmm.. Ska nog träna idag igen.. Hoppas bara att jag inte behöver slåss mot tre killar  igen som förra gången för har massa blåmärken just nu och fortfarande ont i kroppen haha! Finns riktiga kaxiga killar där men mig ska dom inte jävlas med bara för jag är den enda tjejen som tränar där.
ååh fattar inte varför comviq inte funkar just nu blur så irritierad,, Kan ju inte smsa ett skit liksom..
Och så glömde jag ladda min mobil.. fuck
Mååste dra nu !
Skriver mer senare !
PUSS

Bjuder på en gammal bild när jag hade börjat gymnasiet höhö!


Kommentarer
Postat av: Classy

Tack detsamma :) Härlig bild! Allt bra med dig annars?

2009-11-04 @ 10:05:08
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

super vacana esa foto,te amo hermanita

2009-11-07 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0