Äntligen Fredag :)

Hallåå :)
Vaknade för en stund sen .. eftersom jag somnade rätt sent igår satt och chattade med min syster från Colombia som frågade vad jag skulle göra på Hallowen och så.. Hon ska hjälpa mig med min stränga mamma haha..
Aja men va ska man klä ut sig till ? Det vanliga? Djävul, katt, polis??
Önskar jag var i Colombia för där kan man verkligen hitta jättefina dräkter..
Idag ska min älskling hjälpa mig med lite läxor.. så att jag inte har så mycket att göra på söndag..
Vad som händer på Hallowen vet jag inte riktigt.. ska nog Festa med Sirinan .,.. och flera.. får se asso..
Aja just nu lyssnar jag på :


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack!



och grattis till 21 månader.



jag och mitt ex lyckades få ihop 23 månader och 3 veckor! :D

2009-10-30 @ 19:08:21
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0