God Morgon <3

Igår så uppdaterade jag dåligt efersom jag hade så mycket att göra, först var jag i skolan och då smsade min kompis Jose mig och frågade om jag ville träna med han, att det var gratis o så.. 
Aja när jag slutade Biologi lektionen kl 15 30 :/ Så gick jag snabbt med Filip till tåget för jag hade bråttom jag behövde åka hem hämta kläder och äta, det gjorde jag på typ 30 min lr nååt var fett snabb. Jose skulle möta mig i Slussen men jag kom dit förre honom och så tog jag tåget mot norsborg sen hoppade han på mitt tåg. Fick åka till Hallunda oouf fett långt härifrån XD Men aja det var bah killar där, jag gymade lite sen gick vi in på Thai-boxning lärde mig en hel del grejer det var fett kul, men när man skulle slå varandra var det min kompis som skulle gora det annars skulle jag fan få stryk :P Men aja Ska dit igen en annan dag.. Tyckte om det.
Men nu måste jag fortsätta fixa mig och dra till skolan !!
Hejrrå Sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0