Hemma nu :)

Halloj !
Nu är jag hemma efter en jobbig dag i skolan.. Det börjar gå bra på Matten förstår lite mer ! *Stolt*
Gud vad mycket läxor jag kommer ha att göra på höst lovet :( Borde man inte få vila lite eller?
Ska snart äta colombiansk mat och sen dra till min träning i Hallunda fett låångt härifrån haha XD
Linn och Noelle tog jättemånga bilder som vanligt ! Shiit idag skickade jag typ 100 låtar från Noelle värsta bra musiken ! På lunchen så lämnade jah min mobil på bordet när jag skulle hämta mer mat och dumma Ossian Swineflue pojken lekte med maten och gjorde så mitt glas vatten ramlade på hela min mobil.. När jag kolla på bordet såg jag bara vatten men tänkte ej på min mobil men sEN Ossian bah oj det kom på din mobil han var hur rädd som helst han fick Panik ! Han hade torkat min mobil och den funkade som den skulle som tur är !
Och så har det inte hänt mycket mer..
Ska dra nu !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0