Mysig vecka :)

Jahap hade inte skrivit på länge så nu måste jag skriva om vad jag har gjort :)
Hela veckan har jag varit hur pigg och glad som helst även om jag somnade typ halv 1 varje natt haha ..I måndags tränade jag thai-boxning som vanligt men började blöda :( och hade väldigt ont hela veckan.. 
var väldig jobbig i skolan.. !! Skrattade för ingenting och Söta Linn tog massa bilder på oss i onsdags som kommer upp imorgon ;)
Sen i Fredags så träffade jag pojkvännen vi snackade lite och sen blev allt bra igen mellan honom och mig.. vi var hemma hos mig sen så ringde jag Linn och frågade om hon visste om nån fest o det gjorde hon också så vi skulle möta henne halv tio i Fridhemsplan .. Innan dess så var Johan o ´jag i Farsta sen bestämde vi oss för att åka till Nacka forum men vi hittade aldrig dit o då blev jag på dåligt humör istället hamnade vi i Sickla Köpcenter haha.. Sen så åkte jag hem för att fixa mig jättesnabbt !! När vi hade mött Linn och Elliot ( hennes pojkvänn) Då gick vi till lokalen i Stadshagen där festen skulle vara men vi blev utslängda eftersom det var en klassfest och vi visste inte det..
Då började vi fråga alla på kontaktlistan från mobilen om dem visste om nån fest o tyvärr hittade vi ingen :(
Sen så mötte vi nån kille som hette Max o så stod vi där rätt länge.. Ni kan tänka er hur mitt hår såg ut ! Katastrof! Efteråt kom det några till o då bestämde Elliot att iställer för att frysa ute skulle vi drA hem till han..
Fett fin lägenhet ;) Alla bah satt och spelade x-box hahaha ingen hade sprit ellet nåt .. tills Gustav kom meh några o så fick vi vodka.. aja alla rökte osv.. Det var Nice ! Sen så ville Johan hem kl 1 tror jag.. Så vi åkte till Bromma där han bor o hade det naajs .. *MJAU* haha .. Aja i lördags så var det bara skit mysigt vi tittade på massa filmer, gjorde Tacos och tittade på La liga men jag somnade för det var så tråkigt haha sen så väckte Johan mig och sa att vi skulle gå och lägga oss och som alltid tog jag täcket och han bara sa " Jag fryser " Stackare !

Kom hem idag vid typ 3 åt colombiansk mat och städade mitt rum som jag hade lovat mamma att göra!! Jätteduktig var jag :) Sen så har jag bara suttit vid datan och spelat haha . Ska snart sova tror jag.. Kommer sakna älsklingen som fan efter att ha sovit med han hela helgen :(
Hoppas ni har haft en bra helg !
Kram


Kommentarer
Postat av: Nadine

Sv: Tack så mkt :) du med

2009-10-19 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0