Onsdag :)

Godmorgon !!
Vaknade för en stund sen och håller på att fixa mig till skolan.. hade skit svårt för att vakna somnade rätt sent igår.
Idag ska jag nog bara vara hemma och plugga sen kanske jag tränar men är inte säker, mamma blev lite sur igår för jag inte är hemma så ofta nu för tiden.. Så ska försöka ha lite mer tid för henne.
Nu är det bara 1 månad och 13 dagar kvar tills jag reser till Colombia !! Fan vad kul det kommer bli.. Ska försöka blogga när jag är där och ladda upp massor av bilder. För min kille är det första gången då han ska åka dit hoppas han tycker om det ;)
Ajaa nu måste jag sminka mig och välja vad jag ska ha på mig.. Kanske blir en rosa kläning..som den på bilden fast med leggings XD
hOppas Ni har en bra dag !
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0