Godmorgon !

Nu är jag vaken, skulle egentligen gå upp vid typ 6 men orkade verkligen inte var så trött. FrYSer as mycket just nu.. Man känner verkligen  att vintern är på väg..  Det är ganska kallt vid den här tiden eller vad tycker ni?
Det jobbiga är att jag tar på mig mycket kläder men senare på dan är det as varmt.. Hur jobbigt som helst..
Just nu så lyssnar jag på lite musik från Mc Kiko.. Han är så jävla bra tycker jag.. Hade aldrig lyssnat på hans låtar  men han addade mig igår .. Då tänkte jag Wtf? veem? Men så förklarade ju han :P
Har inte kunnat sluta lyssna på hans låtar höhö ..

Ni borde lyssna på dem om ni tycker om Hip-Hop och rap ---> http://www.myspace.com/kikothemc
Nu ska jag fortsätta fixa mig till skolan ska nog sminka mig nu :) Fan va jobbigt har 2 timmar matte idag.. nu på morgonen..det kallar jag jobbigt asso.. och slutar kvart i fyra :(
Puss Ha en bra dag..
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0