Om mig själv :)

Hej på er ! Nu ska jag berätta lite om mig själv så ni vet mer om mig..
Jag heter Natalia är 16 år och bor i Stockholm, jag kommer från Colombia och har bott i Sverige i nästan 4 år och tycker att Sverige är ett jättefint land men Colombia är mycket finare fast på ett annat sätt.. Naturen är ju inte likadan överallt såklart..  Jag bor i en lägenhet i Farsta med mami och min lille brorsa som är 4 år .. Resten av min familj bor kvar i Colombia som ni kanske förstår så är dem skilda det har de varit sen jag var 5 år ungefär.  Så det är min papi och 2 systrar som är kvar där, jag saknar de väldigt mycket men åker dit på semester nästan varje sommar. Orsaken till att jag flyttade till Sverige var att jag ville bo med mamma ( hon hade flyttat hit förre mig och gift sig ) I Colombia hade jag det jättebra jag bodde som en Princessa men jag lämnade allt bara för att kunna vara bredvid min mamma som jag älskar så mycket. När mina föräldrar skylde sig så bodde jag med min pappa och min syster men så blev saknaden efter min mamma större hade inte sett henne på typ 4 år därför flyttade jag hit, för att mamma inte skulle behöva vara ensam. Mitt liv har inte varit så lätt för jag har nästan alltid mått dåligt men försöker vara lycklig eller bara se ut som om jag är det..
Jag har en pojkvän som jag älskar väldigt mycket Johan heter han vi har varit ihop i 1 år och 7 månader, han är jättesnäll och vi kommer nog flytta ihop sen när vi blir 18  år har vi tänkt !
Just nu så pluggar jag Natur/Media på Klara Södra gymnasium men funderar på att byta till Jensen Södra vill gå i en lite större skola, tycker om att skaffa många vänner =)  Efter gymnasiet så tänker jag plugga vidare på Universitetet i sverige eller i ett annat land. Det jag vill bli är Veterinär eller Barnläkare..
Djur och barn är det jag tycker mest om..
Brukar sitta hundvakt och barnvakt ibland så tjänar jag lite extra pengar..  Det är jättekul barn är så underbara!
Ja det var allt jag kom på att jag kunde berätta men har ni några frågor så är det bara att skriva .. svrarar så gott jag kan !
Men nu ska jag nog sova är jättetrött och måste upp kl 6.20 imorgon.. :/
Godnatt Sötnosar!
Tänkte ladda upp lite bilder som jag hade lovat förut både från idag och från när min kompis Annika fotade mig!
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: MICAH<3

sv:Jaha vad vill du att jag ska göra?:)<3

2009-09-09 @ 23:02:43
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0