29/8 Ny systemkamera

Jahap nu har jag inte bloggat på väldigt länge men tänkte faktiskt börja med det igen, speciellt nu som jag har fått en systemkamera, vill ju kunna se mina framgångar inom foto :)
Kameran ajg har fått är en Samsung NX5 med objektiv 18-55 , fick den i födelsedagspresent idag även om jag fyller år imorgon haha ajaa fick med stativ, kamera väska o minneskort på 4G, är verkligen nöjd med den, och hoppas att jag kan ta massor av fina bilder o lära mig mer o mer ;)

Tänkte ta ochg vissa er lite av mina första bilder som jag tog idag, några av dem är tagna av min mamma eller min pojkvän.













Ni kan gärna kommentera och skriva vad ni tyckte om mina första bilder, det kommer många fler imorgon som  jag tog idag!  :)


Kommentarer
Postat av: Karl

tönt, du bytte msn fast ja glömde bort att lägga till dig :(

2010-08-30 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0