Klacksor...

Nu ska vi prata om klackskor

¿Är du en sån som inte går hemifrån utan 8 cm klack? Då är du en av Olsen och behöver nånting som tar dig från marken lite( haha jag har ingenting emot de korta för jag är inte heller så lång) Men Jag tycker verkligen inte de här tjejerna behöver klackskor även om de själva tror det: :(

Olsens en taconazos

Man ska vara nöjd med hur lång man är, men det är ändå ganska snyggt med klackskor men inte de som är för höga.. Får ont i mina fötter då :( Nu tänker jag visa er några av de högsta klackskor som får dig att nå ända till himmlen men som efterååt kommer ta dig ner till marken igen (verkligheten) De är fårn Silhouette.nl och de är långt ifrån att vara de snyggaste men de är 14cm , 16cm, 16cm och 16cm:

Taconazos de 14 y 16cm

Taconazos de 16cm

Efter att ha sett de gör det ont i mina tår.. Jag tänker om jag nu skulle kunna gå igen efter att ha använt såna skor? Tror faktiskt inte det..

Och de är ganska dyra också.. Kan tänka mig att man inte ens kan gå tre steg med de där..

Och nu avslutar jag med några skor som Alexander Mcqueen har visat för våren 2010. Men ofta någon kommer köpa de överhuvudtaget de är inte ens snygga? Hmm eller vad tycker ni?

Zapatos de Alexander Mcqueen

 

 




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: det beror ju på vart du vill plugga. I stora stad är det förstås svårt o komma in men på mindre stad är det lättare :P

2010-02-28 @ 12:51:36
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: maxie

sv: ah visst det kan jag (: vad behöver du hjälp med ? <3

2010-02-28 @ 13:54:56
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0