Wiie :)

Idag är jag hur lycklig som helst.. !! Det var så mysigt igår med E, han är verkligen helt underbar.. :D
Det enda jobbiga var att fucking tågen var försenade fick vänta typ mer än en halvtimme på att få åka hem och sen när jag snart var framme så blev det stopp och man var tvungen att vänta en kvart till.. Kom hem vid 1 45.. Blääh!! Det var iskallt ute.. frös som faan :( 
Men idag så ser jag solen när jag tittar ut !!! Kommer nog inte hända så mycket den här dagen, måste städa mitt rum och plugga.. Bllääääh!!
Idaag fyller CHRILLE 17 ÅÅÅR!!!GRATTTIIIS!!  Imorgon ska jag sjunga fint fint för honom höhöh * Ajaa Här får ni en biild på honom då ;)

 


Kommentarer
Postat av: e l l e n o r

Svar: Ja, det är så härligt att vakna upp glad! Ha själv en bra dag ! :)

2010-02-21 @ 11:35:15
URL: http://eellenorwendel.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Tack så jättemycket! (: <3

2010-02-21 @ 15:32:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0