Halloooj

Hej alla glaadaa!!!
Nu är jag hemma..är sjuk, har ont i halsen och min röst e typ cpeet o så har jag även ont i min fot så kan inte gå så bra .. usssh !! :(
Men deen här helgen har varit bääst! Så jävla mysigt..
I fredags åkte jag i alla fall till Johans land med hela hans familj, det ligger i Grisslehamn.. Jag badade liite i det iskalla vattnet som gjorde mig sjuk -.- och hoppade studsmatta tpy varje dag? haha och så läste jag också ut min bok Marley och Jag! Som var så himla bra rekommenderar den stort till de som älskar hundar!
Tänkte visa min outfit från i fredags..

Byxdress tror jag dt heter höhö-.. från H&M




Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt snygg byxdress!

2010-06-07 @ 19:02:35
URL: http://svagaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0