Nörd :D

Idag har jag bara variit i skolaan.. Knaaziig dag.. Nu vet jag vilka som verkligen finns där för mig när jag behöver de, de som är mina riktiga vänner. Tack E och N ni är BÄST!
Även om min dag inte har varit den bästa så mår jag heelt okej, värre saker har hänt mig liksom..Så det är inget att vara ledsen över.. Ajja idag har jag varit jätteduktig och läst Ett ufo gör entré som är ganska bra faktiskt läste från sida 64 typ till 200 på en dag.. Visst är jag duktig? ;)
Imorgon har jag matte prov men jag pratade med läraren och berättade hur jag kände mig just nu och att jag verkligen inte skulle klara av provet imorgon och han förstod mig han lyssnade på vad jag hade att säga och han sa att imorgon på lektionen ska han lära mig allting istället medans alla andra gör prov. Så jävla snällt!!
Så det gjorde mig lite gladare.. nu behöver jag inte stressa för provet imorgon.. Wiiiiee!!!
Imorgon kommer jag nog inte hinna skriva.. Ska till skolan såklart och hämnas(MOHAHAHA)Nä driver bara.. Men efter det ska jag skynda hem och äta sen dra på utbildning i St.Eriksplan för jobbet.. Hoppas allt går bra :$
Och sen efter det ska jag skynda till thai boxningen som börjar kl 19.. Ouuf vad jag behöver det där asso.. ta ut allt min ilska som jag har inom mig just nu.. Kmr bli skööönt haha! '
Ajjaa nu har jag bablaat tillräckligt.. !! Puss på eeer!!


Kommentarer
Postat av: N

finns alltid där för dig gumman! <3

2010-03-09 @ 21:22:12
URL: http://sunshiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0