Trött

åhh jag glömde sätta på min laarm...jag som har typ 100 st som ska låta men nej idag var alla avstängda vet inte varför.. Så nu börjar jag 12 20 Wohoo!! Mamma tyckte det var lugnt men måste städa mitt rum -.-
Men just nu sitter jag här och lyssnar på lite lugn musik så himla skönt att inte behöva stressa till skolan..
Nu kommer det finnhttp://publishme.se/905360/entries/article/new/as lite nya kategorier på min blogg som jag tänker skriva om..
Böcker där kommer jag skriva om lite böcker som jag själv har läst som hag rekommenderar.
Musik
lite ncie musik bara :)
,
Colombia
hur det var när jag bodde där.. och lite allmänt.


Nu ska jag försöka sova lite till.. Innan jag ska upp igen...

Puss





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0