Första doppet!

Idag så har det variit en liite galen dag med underbart väder. Vi fick jogga till Årsta bron på idrotten och på vägen dit blev vi så sugna på att bada, så vi bestämde att vi skulle göra det efter skolan :P Men sen vare fett varmt och det var några andra från klassen som hoppade i, så vi blev sugna vi oxå och hoppade lite efter, vi hade ju ingen bikini eller nåt haha.. Så det blev väldigt blöta gympa kläder.. Undrar vad läraren tänkte när vi kom heelt blöta..! Men det var så hiiimla SKÖNT! Vattnet var iskallt och jag var den första som hoppade i, så modig som jag är höhö
sen hoppa Noelle!.. Men vi hoppade 2 gånger till o med.. Visst är vi modiga? Det jobbiga var att gå med heelt blöta kläder tbx -.-  Men nu har vi i alla fall tagit första doppet!!! Nån annan som också har gjort det kanske? ;)




Kommentarer
Postat av: Gee

shit redan första doppet?

jag är en badkruka :)

tror inte jag är redo för första doppet ännu

gick liksom ut idag för första gången med t-shirt och utan jacka ha ha

2010-05-20 @ 01:16:30
URL: http://geme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0