SEEG

Jahaap har varit lite seg de sista dagarna och inte skrivit nånting.. Men har inte haft nånting att skriva om och det har inte jag nu heller.. Känns onödigt med en blogg just nu.. Har inte ens tid för att sitta vid datorn och när jag gör det kommer jag inte på nånting att skriva om.. Inget intressant -.-
Meen den här veckan så var jag i alla fall på thai boxning (jobbigaste träningen nånsin), och igår så jobbade jag mer riktigt trevliga människor (:
Idag är det fint väder och jag ska vara med på Öppet hus i mitt Gymnasium.. Klara Södra dårå *;) Så alla  94or är välkomna från 6-8 :)
Jag längtar till imorgon...
Inte för jag ska jobba o har läängsta dagen i skolan nånsin.. Bara för jag ska få vara med just "dig"
Lalala.. Mår illaaa just nu har oont i magen och vill typ spy? Undrar om det var fucking äckliga fisken från skolan som var rutteen elleh vad? Ussh! Vill inte bli sjuk så hoppas inte det är nånting annat..!



Mysiig bild (:

Åhh justee och jag har fått Wiii Så satt o nöörda igår kväll efter jobbet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0