Söndag..

Jahaap,, UsH Vad jag hatar Söndagar har bara jobbat idag och inge mer. Men guud va skönt det var med låånghelg har haft det fett mysigt! Igår så kollade jag på Paranormal activity tyckte den var så jävla läskig, skrämde skiten ur min kompis när hon var ensam i rummet hahaha hon bah skrek xD Själv så var jag hur rädd som helst efter det, och funderade på att filma när jag sov, man vet juu aldrig vad som händer runt omkring en medans man sover. Lite läskigt faktiskt,.. Men man tänker ju på om det börjar hända som på filmen :$ Har inte sovit ensam en enda natt på hela helgen så undrar hur det kommer vara idag, kommer kännas hur tomt som helst och läskigt (a) I helgen har jag även kolla på Rock an rolla helt ok film men inte min stil, sen så kollade jag lite på New Moon men somna i soffan hahaha.. " Twilight var ju MYCKET bättre! Men hoppas den nya filmen som kommer nu till Sommaren är mycket bättre!

 


Kommentarer
Postat av: filip

gullig bild!

2010-05-16 @ 23:11:09
URL: http://filipu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0